Acostar-nos a Cristina Kaufmann ens brinda l’oportunitat de ser testimonis dels vents de canvi que cristal·litzaren en el Concili Vaticà II. De les esperances i dels reptes, de les dificultats que se’n seguirien. Alhora ens permet assaborir el seu mestratge espiritual, paraules que neixen de l’itinerari de recerca, d’una dona compromesa amb un entorn concret en uns temps de profunda i accelerada transformació.
És doctora en Humanitats i profesora del CETR (Centre d'Estudi de les Tradicions de Saviesa). El seu últim llibre publicat és: «La verdad del silencio: por los caminos del asombro» (Herder, 2010).
EIDES#65Cristina Kaufmann, a la recerca de l’essencial
You can freely enjoy this publication.
Cristianisme i Justícia is economically sustained thanks to hundreds of contributors that trust in us. If you like what we do, please help us with a contribution.